Regulamin Sklepu internetowego KIMVITA
Korzystanie ze sklepu oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
1. Właścicielem sklepu online www.kimvita.pl jest firma KIMVITA Krzysztof Sztąborowski z siedzibą: 93-313 Łódź, ul Społeczna 1/11, NIP: 773-228-28-98, REGON: 101732430.
2. Zamówienia można składać jedynie poprzez koszyk zamówienia na stronie www.kimvita.pl
3. Koniecznym warunkiem realizacji zamówienia jest zarejestrowanie się na naszej stronie - podanie danych: imienia i nazwiska, dokładnego adresu wysyłki, numeru telefonu kontaktowego i adresu e-mail. W przypadku podania niepełnych danych lub podania fałszywych danych sprzedający może odstąpić od sprzedaży. Utworzenie i posiadanie konta jest bezpłatne.
4. Firma KIMVITA Krzysztof Sztąborowski z siedzibą w Łodzi przy ul. Społecznej 1/11, jako administrator danych osobowych, oświadcza, że nie będzie ich przekazywać osobom trzecim.
5. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (tekst jednolity z dnia 17 czerwca 2002 roku., Dz. U. z 2002, Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami), dane osobowe zbierane są wyłącznie na potrzeby naszego sklepu i przetwarzane w celu realizacji działalności gospodarczej firmy. Każdy Klient ma prawo do wglądu i aktualizacji swoich danych, oraz żądania zaprzestania ich przetwarzania.
6. Zamówienia realizujemy na terenie całego kraju.
7. Zamówienia w sklepie internetowym można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 17, w soboty, w niedzielę i święta będą rozpatrywane w godzinach porannych dnia roboczego.
8. Zamówienia realizowane są do 3 dni roboczych od momentu otrzymania potwierdzenia dokonania przez Klienta zapłaty w przypadku płatności bez pobrania lub od momentu przyjęcia zamówienia w przypadku płatności za pobraniem. Po odebraniu przesyłki przez firmę kurierską nie odpowiadamy za termin jej dostarczenia.
9. Ceny wszystkich prezentowanych towarów w sklepie są cenami brutto (wraz z podatkiem VAT) wyrażonymi w polskich złotych. Domyślnie podane ceny są cenami za 50g herbaty/ kawy/ ziół, nie dotyczy herbat kwitnących oraz innych produktów oferowanych na sztuki.
10. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
11. Przy zakupie kawy ziarna są niemielone. Istnieje możliwość wyboru sposobu zmielenia kawy. Prosimy o podanie sposobu w formularzu zamówienia.
12. Minimalna wartość zamówienia to 30zł.
13. Istnieją trzy formy zapłaty za towar przez Klienta: przez portal PayU, zwykłym przelewem bankowym lub przy odbiorze przesyłki od kuriera. Na zapłatę za zamówienie internetowe z wysyłką kurierską bez pobrania czekamy 7 dni roboczych. Po tym terminie zamówienie zostaje anulowane.
14. Dokumentem potwierdzającym zakup jest wystawiany do każdego zrealizowanego zamówienia paragon fiskalny, bądź na życzenie Klienta faktura VAT. Warunkiem otrzymania faktury jest podanie danych do faktury w polu uwagi w zamówieniu.
15. Realizacja zamówienia zostanie potwierdzone mailem zwrotnym, zawierającym informacje dotyczące wysyłki towaru.
16. W przypadku braku zamówionego towaru Sprzedający skontaktuje się z Klientem, w celu ustalenia sposobu realizacji zamówienia tj. częściowej realizacji, wydłużenia czasu oczekiwania lub anulowania zamówienia.
17. Anulowanie zamówienia przez Klienta może zostać dokonane w formie mailowej, najpóźniej do 24h po złożeniu zamówienia. Anulowanie zamówienia zostanie potwierdzone mailem zwrotnym z KIMVITA informującym o nierealizowaniu złożonego przez Klienta zamówieniu.
18. Odbiór osobisty możliwy jest tylko i wyłącznie w siedzibie firmy w Łodzi.
19. Zamówiony towar jest wysyłany za pośrednictwem firmy Kurierskiej DPD/Siódemka.
20. Koszt usługi przesłania i dostarczenia zamawianych produktów wynosi 14 zł Brutto przy płatności przelewem oraz 18 zł Brutto za pobraniem za każdą paczkę do 10kg.
21. Darmowa dostawa przesyłki przysługuje w przypadku zamówień powyżej kwoty 150zł i adres dostarczenia jest na terenie Polski.
22. Klient może zwrócić zakupiony towar bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni roboczych od dnia odebrania przesyłki. Odesłanie przesyłki przez Klienta powinno nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 16 dni. Towar powinien wrócić w stanie w jakim został zakupiony, w oryginalnym opakowaniu wraz z kserokopią dowodu zakupu (Dz.U. z dnia 31 marca 2000r.).
23. W przypadku dokonania zwrotu - koszt przesyłki zamawianych produktów pokrywa Klient.
24. Zwrot zapłaty za zamawiane produkty nastąpi w formie przelewu:
- do 48h od daty otrzymania przez KIMVITA informacji w formie mailowej o anulowaniu zamówienia, w przypadku gdy przesyłka nie została wysłana;
- do 48h od daty otrzymania przez KIMVITA informacji w formie mailowej o anulowaniu zamówienia oraz otrzymaniu przez KIMVITA zwracanej przesyłki. Warunkiem dokonania zwrotu jest zwrócenie produktów w stanie nienaruszonym. Zwracana kwota zostanie pomniejszona o koszt przesyłki zamówionych produktów do Klienta.
25. Klient jest bezwzględnie zobowiązany do sprawdzenia zawartości przesyłki w obecności kuriera, szczególnie przy zakupie akcesoriów szklanych i porcelanowych (obowiązkiem kuriera jest obecność przy sprawdzaniu towaru). W wypadku zauważenia jakichkolwiek uszkodzeń opakowania, konieczne jest spisanie protokołu szkody oraz jego podpisanie przez Klienta oraz kuriera – co stanowi warunek uwzględnienia reklamacji.
26. Klient zobowiązany jest do pisemnego zgłoszenia braków lub wad towarów w terminie nie później niż 24h od dnia otrzymania przesyłki – mailem na adres sklep@kimvita.pl. Konieczne jest potwierdzenie telefoniczne wysłania zgłoszenia braków.
27. Reklamowany towar należy odesłać na adres KIMVITA wraz z podpisanym pismem reklamacyjnym zawierającym dane Klienta, kopie dowodu zakupu lub numer zamówienia oraz przyczynę złożenia reklamacji.
28. KIMVITA zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych licząc od daty zgłoszenia reklamacji lub dostarczenia wadliwego produktu. Sposób rozpatrzenia reklamacji: dosłanie brakującego towaru, wymiana produktu lub zwrot pieniędzy.
29. KIMVITA zastrzega sobie prawo do wydłużenia czasu realizacji reklamacji w przypadku braku produktu na stanie po uprzednim powiadomieniu Klienta.
30. W przypadku stwierdzenia nieuzasadnionej reklamacji, Klient ponosi koszty przesyłki towaru.
31. Informacje zawarte na stronach sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa.
32. Firma zastrzega sobie prawo zmiany zasad sprzedaży określonych w niniejszym Regulaminie.
33. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego i inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa.